TikTok ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდი გახდა ჩინეთში. მან ჩინეთის 4 უმსხვილეს სახელმწიფო ბანკს გადაუსწრო.
ამის შესახებ ნათქვამია Brand Finance China 500-ის ყოველწლიურ ანგარიშში.
TikTok გახდა ყველაზე ძვირფასი ბრენდი ჩინეთში, გადაუსწრო ჩინეთის ინდუსტრიულ და კომერციულ ბანკს (ICBC) და ჩინეთის 3 სხვა უმსხვილეს სახელმწიფო ბანკს.
TikTok/Douyin სოციალური ქსელის ღირებულება ერთ წელიწადში 28%-ით გაიზარდა ($84,2 მილიარდამდე), ხოლო ICBC გაიზარდა მხოლოდ 3,3%-ით ($71,8 მილიარდამდე).
State Grid Corporation of China (+21%, $71.15 მილიარდამდე) გავიდა მესამე ადგილზე და მეოთხე ადგილზე China Construction Bank (+4.7%, $60.4 მილიარდამდე). მეხუთე ადგილს ჩინეთის აგრარული ბანკი იკავებს.